Pages

2014. szeptember 21., vasárnap

Sokkoló hír: Betörőt sörétessel szórták meg, aztán menekülés közben az elektromos kerítés is megrázta

Miután beterítette söréttel a rablót, Cathy Kouba úgy véli, hogy a Mossberg-je "a legjobb anyák napi ajándék" amit valaha kapott.

A rabló El Reno-ban, Oklahomában szemelte ki a házat. A házban lakó Cathy Kouba nem sokat teketóriázott, hanem akcióba lépett. hátulról meglepte a rablót aztán rálőtt a sörétesével.

Cathy csütörtök éjjel arra ébredt, hogy a ház biztonsági rendszere jelzett. Elmondása szerint tudta hogy valaki be akarja rúgni a hátsó ajtót.

"Van egy mozgássérült lányom, aki a lenti szinten aludt. Attól féltem hogy valaki bántani fogja, úgyhogy az anyai ösztön rögtön üzembe kapcsolt, értheti. Én mindenért keményen megdolgoztam, úgyhogy senki nem jöhet csak úgy és veheti el tőlem azt amim van." - mondta Kouba.  

Felkapta a fegyvert amit a fiától kapott anyák napjára és kifutott a főbejáraton, majd a rabló háta mögé került.

"Csőre töltöttem, láttam hogy az ajtót már be is törte, aztán őt is észrevettem, ahogy a kerítésnél volt és épp menekülni készült." Rálőtt, úgy gondolja hogy fenéken találta. Hogy még szánalmasabb legyen a bűnöző helyzete, még az elektromos kerítés is megrázta, mielőtt még átvergődött rajta és elmenekült.

A rendőrök vérnyomot találtak, ami a betörőé lehet, de még nem kapták el a gyanúsítottat.

Bár menekült a bűnöző és úgy lőtt rá Kouba, ami illegális, de úgy tűnik hogy a hatóságok nem igazán akarják ezért Kouba-t vád alá helyezni. Az ügyészek úgy is tudják, hogy szinte semmi, vagy egyáltalán semmi esély nem lenne arra hogy egy anyát, aki egy testi fogyatékos gyereket nevel elítéljenek.

Igaz, vannak más államok ahol biztosan vád alá helyeznék és elítélnék, de Oklahoma az más. Viszont jobb ha mindenki csak akkor használja a fegyverét, amikor közvetlen támadás éri.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése