Pages

2015. április 24., péntek

Egy rabló késsel és egy 74 éves nagymama pisztollyal

Forth Worth, Texas, Egyesült Államok (Április 20, 2015) - Hétfőn egy 74 éves nagymama torkának kést szegezett egy rabló. Az idős nő erre elővette a fegyverét, ráfogta a bűnöző arcára és azt mondta neki hogy takarodjon. Ezzel véget is ért a rablási kísérlet. 

Bővebben a történet annyi, hogy az idős nő az autójában ült, mikor megjelent egy férfi egy késsel és azt mondta hogy "Nem akarlak bántani, csak a pénzed kell. De ha muszáj, akkor bántani foglak." 

 A nő először arra gondolt hogy az elhunyt férje kését veszi elő, de aztán eszébe jutott hogy nála van a pisztolya is. 

"- Ott volt a fegyver és arra gondoltam hogy hatásosabb mint a kés. Úgyhogy odanyúltam, fogtam a pisztolyt, megfordultam vele és a férfi arcába irányítottam. Aztán azt mondtam neki, hogy "- Takarodj a innen vagy szétlövöm a fejed!". 

"Ekkor a férfinek nagyra nyílt a szeme, hátrálni kezdett, majd elsétált, mintha nem történt volna semmi." 

http://www.breitbart.com/big-government/2015/04/22/robber-puts-knife-to-grandmas-throat-grandma-puts-gun-in-his-face/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése