Pages

2019. január 13., vasárnap

Női biztonsági őr fegyverrel állított meg egy bűnözőt aki egy AK puskával akart bemenni egy szórakozóhelyre

Alabama, USA: Egy fegyveres biztonsági őrt dícsér a Huntsville-i rendőrség, amiért a nő leterített egy AK típusú puskával felfegyverkezett bűnözőt. 

 Latoya, a biztonsági őr nő a Club 3208 nevű szórakozóhelynek dolgozott azon a hétfői napon, amikor verekedés tört ki. A verekedésben részt vevő Samuel Williams nevű férfit ezért kitessékelték az épületből. Latoya és a kidobó-csapat mindent megtett azért, hogy ha elfajulnának a dolgok, akkor ne essen bántódása a vendégeknek. 

 "- Odakint megyőződtünk róla hogy mindenki visszament az épületbe és hogy senki nem volt már kint csak az az egy személy és a biztonságiak" - nyilatkozta a WAAY31 TV csatornának. 

Ámbár, mikor Williams - aki egy elítélt bűnöző akinek legálisan nem lehetne lőfegyvere - odament az autójához, akkor a kocsijából kivett AK-típusú fegyverével tüzet nyitott. Ekkor Latoya megtette amit kellett. 

 "- Közeledett az ajtóhoz, közben meg lövöldözött, úgyhogy gyorsan döntenem kellett arról hogy mit tegyek. Rögtön mentem hogy megakadályozzam abben hogy bejusson a Clubba. Itt voltam az egyik kocsi mögött, ennél a mozgássérült parkolóhelynél, és a jármű mögött manővereztem ahogy ő meg a kocsi másik oldaán mozgott. Biztosnak kellett lennem hogy takarásban vagyok."

Lelőtte Williams-t, majd azonnal intézkedett segítségről is, miután meggyőződött arról hogy elmúlt a veszély. " - Nem azért vagyok itt hogy megöljek valakit. Láttam hogy a csípőjén találtam el, ami elég veszélyes így sérülésnél elvérzést okozhat. Nálam volt egy elsősegélycsomag és egy érszorító, ami mindenkinél kellene hogy legyen" - mondta Latoya. 

Williams-t ellátták a kórházban, aki ellen több vádpontban is ítélkezni fog a bíróság, többek között azért mert bűnözőként illegálisan tartott fegyvert. 

 Latoya örül annak hogy senki nem halt meg. 

"- Hálás vagyok azért hogy életben maradt. Majd egy nap rájön hogy lehetősége van arra hogy jobb döntéseket hozzon az életében."  

(Jan 4, 2019) (Forrás Link)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése