Pages

2017. július 27., csütörtök

Hitelrontás, becsületsértés, jó hírnév megsértése, rágalmazás (blogközlemény)

Egy vagy több biztosan ráillik a mostani helyzet(ek)re.

Valaki a nevemben gyárt ál-kommenteket, amikben másokat sérteget, majd azokat a kommenteket továbbküldi azoknak akikről a kommenteket írta, hogy így járasson le mások előtt. Pontosabban egész közösségek előtt. Két eset történt eddig, az egyik a bushcraft közösséget érintette, a másik a Hidegfém kés boltot.

Ez utóbbi pert fontolgat, amit én támogatok. A perből, bírósági és rendőrségi eljárásból kiderülne hogy ki szórakozik a nevemben.

A bushcraft ügynél a becsületsértés, a Hidegfémnél pedig a hitelrontás vádja szerintem megállná a helyét.

Várom a fejleményeket és bárki is perelné be az illetőt aki a nevemben írogat, annak sok sikert kívánok hozzá és támogatásomról biztosítom.

- Tuleloblog

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. SZERBUSZ !MOST VÉGRE LEÍRHATOM A VÉLEMÉNYEM .NEM VAGYUNK A NEVETSÉGES PREPPER FÓRUMODON AHOL TŐRRLÖD AZT AKI SZEMBESZÁL VELED ,ÉS UTÁNA POFÁZOL.TE AZÉRT HOZTAD LÉTRE A PREPPER FÓRUMOT HOGY A FAJGYŰLÖLETET SZÍTSAD .ERRŐL TÖBB ANYAGOM IS VAN HOGY MINDIG A NÉGEREKRŐL ÉS A CIGÁNYOKRÓL BESZÉLSZ ÉS ORKOKNAK ÉS ZOMBIKNAK NEVEZITEK ŐKET MEG A HIMNUSZUKBÓL CSÚFOT CSINÁLTOK A FATER LAJOS KOLEGÁDDAL .AKI NEM HISZI KERESSEN RÁ A FÓRUMON.DE SZERENCSE HOGY VANNAK KÜLÖNBÖZŐ EMBERJOGI SZERVEZETEK ,MEG OTT A MÉDIA ELŐBB UTÓBB JELEZNI FOGOM A FÓRUMODAT ÉS TÉGED IS CSAK TALÁLJAM MEG A MÓDJÁT,MÁR EDDIG IS INTÉZKEDTEM CSAK AZ A BAJ HOGY KÜLFÖLDI DOMAINRÓL IROGATSZ.DE NE AGGÓDJ AMI KÉSIK AZ NEM MÚLIK 😊. TALÁLOK RÁ MEGOLDÁST😊 ÉS AKKOR NEM FOG MEGHATNI A KÖNYÖRGÉSED MINT A SZEGÉNY HIDEGFÉMES KÉSBOLTOST .MERT AMIKOR MEGFENYEGETETT HOGY FELJELENT AKKOR BESZARTÁL ÉS RÁM TERELTED A GYANÚT. DE JELZEM NEKED HOGY NEM SIKERÜLT MERT BESZÉLTEM VELE .MERT ŐVELE ÉS AKÁRKIVEL SZEMBEN BEVÉDEM MAGAM ÉS A BECSÜLETEM ! Írta-Túlélő

    VálaszTörlés
  3. MEG AZT IS TISZTÁZNI AKAROM HOGY TE VAGY A SKIZOFRÉN .ÉN MINDIG A TÚLÉLŐ NEVET HASZNÁLTAM,HASZNÁLOM,ÉS HASZNÁLNI IS FOGOM.ELŐBB HASZNÁLTAM EZT A NEVET MINT MIELŐTT MÉG VILÁGRA JÖTTÉL VOLNA.😊TE VAGY FENT TÖBB NÉVEN IS PL CAMO BDU,TATMANINBLACK,TMIB TULELO,MEG AMI MÁR NEVETSÉGES MR TMIB😊😁😁😁😁😁😁😁😁Írta-Túlélő

    VálaszTörlés
  4. ÉN NEM TUDOM .DE ÉN ÚGY VAGYOK VELE HOGY NEKEM MINDEGY HOGY KINEK MILYEN A BŐRE SZÍNE VAGY A SZÁRMAZÁSA .NEKEM CSAK JÓ VAGY ROSSZ EMBER LÉTEZIK.Írta-Túlélő

    VálaszTörlés
  5. Te még élsz? Azt se tudtam hogy írtál ide hetekkel ezelőtt, normális ember nem b.ssza el az idejét ilyen ökörségekre.

    Ki nem szarja le bárki bőre színét te gyagyás? A fórumon soha egyszer se hívtam a romákat orkoknak, se zombiknak. Képzeld a szociális kérdések most komoly témának minősülnek az USA-ban, és azzal vannak tele a hírek, így persze, néha szóba kerül az is a fórumon, mint minden más. Te akarod megszabdni hogy más milyen témákról beszélhet, attól függően hogy neked mi tetszik és mi nem. Mi mindenféléről beszélgetünk, hogy te kizárólag rasszokról arról tudsz beszélni az a te személyes problémád. Mások tudnak másra is gondolni. Az egyetlen ember aki a fórumról törölve lett az te vagy. 1000 másik ember ott van és sokszor nem ért velem egyet, ami teljen rendben is van. Soha senkit nem töröltem vélemény miatt.

    "CSAK TALÁLJAM MEG A MÓDJÁT" - Kurva nehéz lehet emailt írni. A problémád az hogy hazug szar vagy és egyszerűen hazugságokon kívül semmi nincs a kezedben.

    "ÉS AKKOR NEM FOG MEGHATNI A KÖNYÖRGÉSED" - Nem könyörögtem senkinek. Megkapta szépen az összes infót rólad. Nem kell eljátszani az ártatlant. A késboltost kértem hogy tegyen feljelentést. Sajnos nem tette meg.

    "NEKEM CSAK JÓ VAGY ROSSZ EMBER LÉTEZIK." - Ez pontosan igaz. Remélem nem a jók közé sorolod magad. Szedjed tovább a gyógyszereidet kisöreg. Nagyon rád fér.

    Használd az akármilyen nevet, ki nem szarja le? Fogyatáskos dedós faszság.

    A TMIB meg a Thatmaninblack rövidítése te nagyon idióta.

    Nekem családom van, barátaim, sok online barátom, te meg arra vered hogy 10-15 embert zaklatsz az Interneten folyamatos jelleggel.

    Semmi kedvem egy elmebeteggel beszélgetni szevasz.

    Ezt a sok baromságot is vagy 6 hete írtad le először, tudom mert válaszoltam rá. Csak rögtön törölted az egész profilod, mert később eltűnt az egész.

    https://i.imgur.com/uqdz3qM.jpg

    VálaszTörlés